Pages

Tuesday 10 May 2016

My pepeha

Pepeha

Tena Koutou Katoa
Ko Matatua te waka
My canoe is (name of your waka)
Ko Putahi te maunga
My mountain is (name of your mountain)
Ko Wairoro te awa                                
My river is (name of your river)
Ko Ngapuhi-nui tonu te iwi
My tribe is (name of your tribe)
Ko Teurio hua te hapū
My sub tribe is (name of your sub tribe)
Ko Kohewhata te marae
My marae is (name of your marae)
No Kaikohekohe ahau                                              
I am from (where you live)
Ko Jim Harrison raua ko Reenie harrison oku tupuna
My grandparents are
Ko Katie Harrison raua ko Keri Harrison oku matua                            
My parents are (dad) and (mum)
Ko Amethyst Harrison toku ingoa
My name is
No reira tena koutou, tena koutou, tena koutou katoa

No comments:

Post a Comment